dinsdag 17 mei 2011

Kantoor

Zelda is vandaag voor het eerst met mij mee naar kantoor geweest.
Hele rugzak vol spullen mee, van waterbak tot voer, van kleedje tot speeltje en natuurlijk wat extra lekkere beloningen.
Lift, toegangspoortjes en zelfs de draaideur nam ze met het grootste gemak.

Ik was erg vroeg en kon haar dus nog even rond laten snuffelen in onze kantoortuin.
Daarna had ze al snel haar draai gevonden en heeft ze heel veel geslapen.
Zou de rust op de werkvloer daaraan een steentje hebben bijgedragen?
Zo af en toe nam ze wel wat veel plaats in, dat moet nog wat beter....

Moelijk voor de collega's, want ze is nog zo lekker knuffelbaar en ze mogen er niet aankomen. Maar ze hebben er zich allemaal aan gehouden! Petje af! Ik ben blij dat ik wel mag knuffelen! Veel mensen moeten wel lachen om de 'L' op haar rug.

Heerlijk dat Zelda op commando haar behoefte doet. Bij de parkeerruimte zijn hier en daar verhoogde groenvoorzieningen. Zodra ze daarin staat en het bekende commando hoort, gaat ze keurig zitten om te plassen.

In de lunchpauze met mijn directe collega's naar een park in aanleg in de buurt geweest.
Kon ze toch even lekker uitwaaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten